Dobrodružné výpravy do světů knih, filmů a seriálů. Bezpečný návrat není zaručen.

pondělí 2. ledna 2017

A zase nový rok!

Taky vám vždycky na začátku roku připadá nový letopočet jako nepatřičný, podivný a tak nějak nepřátelsky cizí, než si na něj zvyknete? Přesně v této fázi momentálně jsem. Je 2. ledna 2017... ale to ´17 budu muset parkrát napsat, abych se s tím srovnala. Každopádně - předchozí rok byl pro mě krásný, velmi úspěšný a do velké míry přelomový: na tu přelomovost v roce 2017 příliš nesázím, ale pevně věřím, že skvělý rok to určitě bude!



Nebudu tu moc otravovat s rekapitulovacími náladami - jsem si jistá, že jich máte z jiných webů, blogů nebo od jiných lidí až po krk. A nakonec, v oblasti knih toho ani moc nekapitulovat nemůžu: můj seznam na Goodreads říká, že jsem přečetla 29 knih (nezapočítány některé oborové), což je pro mě spíš slabé. Navíc pokračoval můj rok se čtením útlých knih (ne, stále se nemůžu dokopat k bichlím, i když mi na poličce přibývají skvělé tlusté romány). Ale myslím, že jsem tenhle rok prostě zjistila, že mnohem raději trávím čas ve své realitě, než v realitě knižních hrdinů. Což tedy neznamená, že bych přestávala být knihomol! Ani náhodou... spíš začínám mít v tomto ohledu více, ehm, vyvážený život.

Musím se vám dále přiznat, že mně psaní recenzí nenaplňuje tak, jak dříve - což je taky jeden z důvodů, proč tenhle blog opět začal stagnovat. Recenze se pro mě staly rutinou: jsem schopná napsat jednu za 15 minut, bez větší námahy a snahy. Mnohem víc času proto věnuji věcem, které mně více rozvíjejí a v kterých vidím větší smysl (nejen pro sebe) - v poslední době je to hlavně práce v Demagog.cz. Rok 2017 bude pro nás velmi nabitý, jelikož je volební a média i politici budou mít žně, takže je mi jasné, že se moje priority jen tak nezmění.

Ale už konec těchto úvah! Stejně většina prognóz nakonec nevyjde, a o to zajímavější to bude!

Proto vám spolu s lištičkou z Malého prince přejeme hodně dobrého do roku 2017: ať jsou kolem vás vaše jedinečné a milované růže a ať máte kolem sebe spoustu "ochočených" lidí, tedy  přátel. A samozřejmě nesmím zapomenout, hodně dobrého a inspirativného čtení!  



Jaký byl váš rok? A jak se těšíte na ten nový? :)

P.S.: Za vyfocení krásných fotek vděčím Honzovi Novákovi.

6 komentářů:

  1. Má milá, přeji hodně zdraví, štěstí, úspěchů a času, který vyplníš tím, co máš ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, přesně jsi vystihla moje plány! ;) Také přeju vše dobré!

      Vymazat
  2. Přeji Ti, Leni, ten nejnádhernější rok 2017, užij si ho jak jen to půjde :) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, dostávám se na tvůj blog po delší době, za což se moc omlouvám. Proto ti dodatečně přeji jen to nejkrásnější do roku 2017, doufám, že se ti vydaří po všech stránkách :) Prosím, nenechávej nás zcela bez tvých recenzí, není třeba se do nich nutit, ale hodně dám na tvůj názor a považuji je za jedny z nejkvalitnějších :) Rovněž tipy na filmy by mi hodně chyběly :)
    Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuju za moc milou zprávu :) Tak v poslendí době moc nemělo smysl se na tomto blogu stavovat, protože to tu příliš nežilo ;) Každopádně zatím nemám v plánu s blogem končit, takže čas od času se tu něo určitě objeví :)
      Takže díky a také ti přeju všechno nej do nového roku! Ať ti vydrží tvůj skvělý čtenářský a blogerský zápal :)

      Vymazat