Dobrodružné výpravy do světů knih, filmů a seriálů. Bezpečný návrat není zaručen.

pátek 8. dubna 2016

Když se na vás všechno valí

Věčné dilema lidí, kteří mají potřebu psát, ale občas na to prostě nemají čas. Jako teď já. Nedávno jsem tady psala o tom, že píšu, i když nemám o čem; tenhle článek je tak trochu omluva za to, že to na blogu v následujícím období bude mírně skomírat.




Včera v noci jsem si s hrůzou uvědomila, jaké je datum. Znáte takový ten pocit "ježiš, ono už je to fakt tady"? Pocit, který máte večer před maturitní zkouškou, den před důležitou schůzkou, vteřinu před odesláním zásadního emailu? Můj pocit ještě není tak moc urgentní, ale začíná jít do tuhého: za měsíc bych měla odevzdat bakalářku, abych mohla jít v červnu ke státnicím.

Moc ráda bych se tady s vámi podělila o svoje dojmy z  představení Drž mě pevně, miluj mě zlehka, které podle knižní předlohy Fulghuma nastudovala Městská divadla pražská. Viděla jsem tuhle hru už podruhé a stále je skvělá.
Taky bych vám ráda napsala recenzi na druhou sérii marvelovské Agent Carter, na kterou se tedy po druhé dívat nebudu a která byla o dost průměrnější než první sezóna, z níž jsem byla úplně nadšená.

Jo. Mám co psát, ale čas schází. Tak snad někdy příště: aktuálně mám v hlavě formulace do bakalářky a zapeklité problémy týkající se analýzy mého "výzkumu".

Ale znáte mě, brzo mi to nedá a všechny ty články napíšu.
Je to jasné už z toho, že právě čtete text, ve kterém píšu, že nemám čas psát.
Jsem prostě nepolepšitelná.

Prozatím... si užívejte to nádherné, rozkvetlé, barevné a svěží jaro, které nám letos příroda přichystala!

12 komentářů:

  1. Přeji mnoho štěstí s bakalářkou a těším se na nějaké ty články - odpočinek musí být! Držím palce a přeji krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám úplně stejný problém, až na to, že už začínám mít trochu strach, že tu bakalářku nenapíšu a státnicovat budu za půl roku :D Tak držím palcE!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to taky držím palce! Ono se to nezblázní, kdžy půjdeš až v září... ale taky bych to měla ráda za sebou :)

      Vymazat
  3. Úplně chápu, jsem na tom teď úplně stejně jako ty, jen na ty státnice se tedy chystám až v září. Na jaké téma píšeš bakalářku? Já se věnuji genetice ptáků a už mám takovou deformaci, že když někde zaslechnu zazpívat ptáka, v duchu mu nadávám, že mi připomíná, že bych měla psát :D
    Tak (nám oběma) držím palce, to zmáknem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně lidí, které znám, jde až v září, možná je to rozumný přístup... ale ráda bych to měla za sebou a v létě se soustředila na jiné věci (a trochu si odpočinula, samozřejmě).
      Genetika ptáků... jakou školu studuješ?
      Chodím na sociologii a píšu o tom, jestli Česká televize zobrazuje srpen 1968 jako společenské trauma. Je to zajímavé a celkem mě to baví, ale... prostě bakalářka :D

      Vymazat
    2. Studuju Molekulární biologii na Přf UK. Téma mě taky baví, ale jak říkáš, bakalářka no :D

      Vymazat
    3. Tak o molekulární biologii nevím absolutně nic, ale připadá mi to jako hrozně fascinující obor :)
      Hodně štěstí! Zvládneme to :)

      Vymazat
  4. Co jsem četl Vaše blogy a recenze, nebudou u Vás státnice ani bakalářka problém. Píšete dobře, tak se to jistě ukáže i u té práce.

    Hodně štěstí a dejte vědět, jak na tom průběžně jste! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za povzbuzení a pochvalu :)Určitě tu budu průběžně vyšilovat, takže o postupu se dozvíte :D
      Máte pravdu, psaní mi jde naštěstí "samo". Ale je pravda, že zrovna na odborné práce není grafomanie tou nejlepší vlastností a o vybroušený styl tu taky nejde :) Ale ano, minimálně psychicky hodně pomáhá, když je člověk (jako já) schopný napsat deset stran za den :D

      Vymazat
  5. Tak ať ti to odsýpá :) Já tohle nesnášela a vždy dělala milion věcí kolem, než jsem se do toho opravdu musela pustit. Pak když už teklo do bot, jsem psala a psala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      S prokratinací tak velký problém nemám, ale taky jsem doufala, že to budu mít hotové s větším předstihem :D No, plány se ne vždycky zadaří...

      Vymazat